Adatvédelmi irányelvek

Nyilatkozat a személyes adatok kezeléséről

A személyes adatok védelme az online környezetben törvényi és kötelező szükségletté vált. Bármely üzemeltető köteles tájékoztatni az ügyfelet, a közreműködőt, a felhasználót a személyes adatok kezeléséről, és garantálni azok megőrzését.

Az SC TERMOFARC TECHNOLOGIES SRL székhelye Románia, Brassó megye, Sacele város, Brasovului u. 118., és a romániai Cégjegyzékben J08 / 1047/2014 számmal bejegyzett, üzemeltető cégként CUI RO33399146, ezúton értesíti Önt a feldolgozásról és tárolásról. szolgáltatások és termékek nyújtása révén továbbított adatok.

Mi a személyes adat

Az azonosított/azonosítható természetes személyre vonatkozó adatok: név, vezetéknév, cím, e-mail-cím, telefon, aláírás, pénzügyi adatok, meghatározott hatóságok által szolgáltatás- és terméknyújtáshoz kért információk, az ügyfél látogatását követő audio-video megfigyelésből származó információk a cég szolgáltatásait nyújtó telephely, audio-video monitorozás a műszaki támogatási szolgáltatások során, IP, a tevékenység végzéséhez szükséges egyéb információk.
Bármilyen művelet (műveletcsoport), mint például az adatok gyűjtése, rögzítése, rendszerezése, tárolása, adaptálása vagy módosítása, kinyerése, konzultáció, felhasználás, harmadik felek számára történő felfedése adatok továbbításával, terjesztésével, összekapcsolásával vagy kombinálásával, blokkolásával, archiválásával, törlésével, megsemmisítésével a személyes adatok köre (közvetlen vagy közvetett).

Az információgyűjtés forrásai

• a céghez tartozó weboldal vagy alkalmazások használata során kérheti a szolgáltatás nyújtásához szükséges űrlapok, kérdőívek (elfogadási kötelezettség nélkül) kitöltését;
• közvetlen és közvetett tranzakciók a vállalat, a partnerek és a felhasználók között;
• a közintézményekre jellemző külső források.

Hogyan gyűjtjük a személyes adatokat a felhasználóktól

• közvetlen;
• a felhasználó böngészőjének és forgalmi adatainak használata;
• cookie-k használata.

Személyes adatok közvetlen gyűjtése

Ezen a weboldalon történő megrendelés (fiók létrehozásával vagy anélkül) jelentheti a név, vezetéknév, cím, e-mail cím és a szerződéskötési, számlázási és szállítási folyamathoz szükséges egyéb adatok kérését.
• a szerződéses adatokat 3 évig tárolják (általános előírás);
• a költségvetési adatokat 10 évig tárolják (adózási jogszabályok);
• a fenti adatok nélkül a megrendelések teljesítése nem lehetséges.

A felkínált támogatási szolgáltatásokon belül megkérhetjük, hogy adja meg telefonszámát vagy e-mail címét, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot problémája megoldása érdekében (szükség esetén a személyes adatok kategóriájába tartozó egyéb adatok is kérhetők). A vállalati támogató szolgáltatáson belüli kommunikáció rögzíthető.

A hírlevélre való feliratkozás egy személyre szabott kommunikációhoz szükséges e-mail cím megadásával jár, a tárolás a hozzájárulás visszavonásával megszűnik.

A számlánkra teljesített befizetéseket banki partnereink dolgozzák fel, a banki információkat továbbítják nekik.

Személyes adatok gyűjtése forgalmi adatok felhasználásával

Weboldalunk látogatása során bármilyen eszközről adjon meg információkat, például IP-címét, látogatási idejét, helyét, meglátogatott oldalait. A külső forgalomelemző szolgáltatásokat (pl. Google Analytics) kizárólag a szolgáltatások fejlesztésére, valamint az oldal biztonságának biztosítására és fenntartására használjuk.

Adatgyűjtés cookie-kon keresztül (munkamenetenként és rögzített)

A cookie-k a jelszavak, a nyelvi beállítások, a kiskorúak védelmét szolgáló szűrők, a jóváhagyott vagy korlátozott reklámtípusok stb. emlékére szolgálnak.

Milyen célból kezeljük a személyes adatokat

A Társaság azonosítja (a fent meghatározott eszközökkel) a nyújtott szolgáltatásokhoz hozzáférő potenciális felhasználókat, figyelemmel kíséri az ezzel kapcsolatos működést, felméréseket és/vagy profilokat készít a marketingtevékenységben, belső elemzéseket végez a nyújtott szolgáltatásokra vonatkozóan. A Társaság személyes adatokat is kezel a szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos különféle jogi eljárások megoldása érdekében. Az információk archiválása fizikailag és elektronikusan is történik. Vannak törvényileg szabályozott állami intézmények, amelyek személyes adatokat tartalmazó jelentést kérhetnek.

Milyen alapon kezelik a személyes adatokat

Kihirdették és hatályba lép Romániában az általános adatvédelmi rendeletet meghatározó törvény:
– (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont) – személyes adatok megrendelőlapon keresztül történő gyűjtése;
– (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont) a számlakibocsátáshoz szükséges kötelező adatokra vonatkozik;
– (GDPR 6. cikk (1) bekezdés) felhasználásához a hozzájárulás kérése szükséges